Мій кабінет


 
ЕМБЛЕМА, ДЕВІЗ КАБІНЕТУ



 
                1.1.         Інструкція з безпеки життєдіяльності для вчителя англійської мови (далі інструкція) поширюється на всіх вчителів англійської мови, які під   час проведення   навчальних   занять,   виховних   заходів   та позакласних заходів з предмета  працюють в приміщенні кабінету англійської мови.
              1.2.         Вимоги   інструкції   є   обов'язковими   для   виконання   усіма   вчителями англійської мови.
            1.3.   Навчальний   кабінет   англійської мови   знаходиться   на   ІІІ поверсі   гімназії, призначений для проведення занять і належить до типу навчальних кабінетів „кабінет іноземної мови". Робочий день вчителя англійської мови розпочинається та закінчується відповідно до тижневого навантаження та розкладу уроків, затвердженого директором школи. У кабінеті англійської мови для виконання навчальних планів та програм використовуються відео-, аудіо- апаратура, комп’ютерна техніка.
          1.4.   Посаду вчителя англійської мови може займати лише особа, яка має фахову освіту  (вчитель  англійської мови), пройшла обов’язковий медичний огляд та спеціальний  інструктаж  з охорони праці.
           1.5.         Вчитель  англійської мови  зобов'язаний  забезпечити  умови  для проведення занять кабінеті і несе особисту відповідальність за порушення правил   безпеки,   вимог   охорони   праці   і   санітарно-гігієнічних   правил незалежно від того, призвели чи ні ці порушення до нещасного випадку.
            1.6.         Вчитель  англійської мови приймає необхідні міри для створення здорових   і   безпечних   умов   проведення   занять,   забезпечує     виконання інструкцій   з   безпеки  діяльності,   охорони   праці   і   санітарно-гігієнічних заходів,    забезпечує    безпечний    стан    робочих    місць    та    навчального обладнання.
            1.7.         Вчитель англійської мови слідкує за виконанням учнями правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог.
             1.9.    Основними джерелами небезпеки у навчальному кабінеті є електричні розетки,  електроприлади (відео-, аудіо-, комп’ютерна техніка), вікна, горщики з квітами, розміщені на вертикальних підставках на певній висоті від підлоги, дверцята стінної шафи.
         1.10.  Основними видами небезпеки можуть бути: враження електричним струмом,
травми та поранення внаслідок падіння предметів (приладів, горщиків з
квітами),   травми   через   забиття   дверцятами    шафи,    порізи    внаслідок
поранення   письмовим   та   канцелярським   приладдям,   приладами   через
необережність чи недбалість учасників навчально-виховного процесу тощо.
             1.11. Одяг та взуття учителя, його зачіска повинні відповідати вимогам безпеки і
не   створювати   загрозу   життю   та   здоров'ю   всіх   учасників   навчально -
виховного процесу.


         1.12. Згідно з правилами пожежної безпеки в навчальному кабінеті з англійської мови не можуть знаходитися та  використовуватися   легкозаймисті   пожежо-небезпечні предмети чи речовини; забороняється використовувати джерела відкритого вогню, обігрівачі, електричні чайники, кип'ятильники та подібні пристрої.

Вимоги перед початком 
робіт в кабінеті англійської мови
         2.1.   Учитель англійської мови перед початком занять у кабінеті проводить інструктажі з безпеки життєдіяльності; негайно сповіщає адміністрацію школи про кожний нещасний випадок, який стався з будь-яким учасником навчально-виховного процесу в кабінеті англійської мови.
     2.2.   Вчитель англійської мови  перед  початком  роботи зобов'язаний впевнитися   у   відповідності  робочих   місць учнів   вимогам   безпеки та охорони праці, санітарно-гігієнічним правилам. У разі встановлення порушень таких вимог, при виявлені  будь-яких несправностей  в  кабінеті  вчитель повинен повідомити про це адміністрацію навчального закладу і не розпочинає навчальних занять в даному приміщенні до ліквідації порушень.
     2.3.   Якщо стан робочого місця або обладнання становить загрозу життю та здоров'ю, вчитель англійської мови повинен вжити заходів, щоб запобігти доступу учнів та вчителів у небезпечне місце та негайно повідомити адміністрацію.
       2.4.   Чітко   визначити   порядок   і   правила   безпечного   здійснення   навчальної діяльності в кабінеті.
      2.5.   Перевірити  наявність  і  надійність  необхідних для  навчальної діяльності обладнання, предметів, засобів.
      2.6.   Вчитель  англійської мови  зобов'язаний    ознайомити    учнів    з обладнанням навчального кабінету, з правилами поведінки в кабінеті під час
занять   з   предмету;   проінструктувати   учнів   щодо   правил   безпечного
користування навчальним обладнанням, яке необхідно на уроці, провести
відповідні інструктажі з безпеки та зробити записи про їх проведення у відповідному журналі реєстрації інструктажів.
      2.7.  Вчитель  англійської мови   перед    початком    уроку    повинен поцікавитися станом здоров'я учнів і у разі отримання скарги забезпечити негайне надання медичної допомоги, довести про це до відома класного керівника та адміністрації.
     2.8      Вчитель англійської мови не має права приступати до роботи, якщо він перебуває на лікарняному; у разі погіршення самопочуття на робочому місці повинен негайно повідомити про це адміністрацію.
       2.9      Під час перебування у навчальному кабінеті учасники навчально-виховного процесу повинні дотримуватися правил техніки безпеки щодо користування електрообладнанням, технічними засобами, які знаходяться в кабінеті.
        2.10.  Забороняється   приносити   до   навчального   кабінету   будь-які   пристрої,
речовини чи предмети, які можуть становити небезпеку для оточуючих.
3.1 Вчитель англійської мови під час навчальної та позакласної діяльності повинен постійно перебувати в кабінеті разом з учнями, залишати робоче місце забороняється.
3.2 Вчитель англійської мови повинен забезпечити та проконтролювати виконання учнями вимог безпеки.
3.3      Вчитель під час занять не може користуватися мобільним телефоном, вживати їжу чи відволікатися від роботи в інший спосіб.
  3.4    Вчитель англійської мови  повинен користуватися для організації навчально-виховного процесу тільки безпечними засобами та пристроями, які    передбачені    діючими    нормативними    положеннями,    стоять    на інвентарному обліку в навчальному закладі та є справними.
  3.5  В разі погіршення стану здоров'я, хвороби та будь-яких інших обставин чи особливостей самопочуття учнів негайно повідомити адміністрацію.
        3.6 Вчитель повинен контролювати дотримання рекомендацій та  інструкцій учнями під час виконання нового виду діяльності.
3.7У випадку отримання травми учнями негайно повідомити адміністрацію.
3.8.  Вчитель повинен забороняти учням   висовуватися   з   вікон,   сідати   та   ставати на підвіконня, викидати з вікон будь-які речі.
3.9. Під час використання учнями спеціальних приладів (відеотехніки) вчитель повинен контролювати їх справність.
 4.1 Вчитель англійської мови повинен закінчити урок у встановлений термін  згідно з режимом роботи навчального закладу.
   4.2      Вчитель англійської мови повинен відключити обладнання, яке   застосовувалось на уроці.
  4.4      Вчитель англійської мови  повинен прибрати робоче місце.
  4.5              Вчитель англійської мови зобов'язаний перевірити стан   робочих місць учнів та учителя на кінець уроку, а у разі виявлення несправностей, повідомити   адміністрацію  та  зробити  запис  в  журнал  адміністративно-господарського контролю.
  4.6      В разі проведення в навчальному кабінеті англійської мови останнього уроку за розкладом вчитель повинен вивести учнів до роздягальні та пересвідчитися, що вони покинули межі навчального закладу за відповідним маршрутом переміщення по території навчального закладу.
  4.7      Забороняється залишати учнів у навчальному кабінеті без нагляду        вчителя.
  4.8      Прибирання в навчальному кабінеті англійської мови учнями відбувається під наглядом завідуючого  кабінетом, який  стежить за дотриманням учнями правил безпеки та особистої гігієни. 

Пам'ятка з вивчення результативності роботи кабінету

        Відповідність обладнання кабінету Типовому переліку.
 Забезпеченість кабінету технічними засобами навчання та наявність умов для їх комплексного використання. 
Забезпеченість кабінету аудіовізуальними посібниками, роздавальним матеріа­лом
 Забезпеченість кабінету програмовою літературою, словниками, довідниками, підручниками.
 Систематизація навчального обладнання, аудіовізуальних  посібників,    розда­вального    матеріалу,  літератури.
   Стан ведення інвентарної книги.
 Відповідність меблів кабінету санітарно-гігієнічним вимогам.
Стан збереження обладнання, посібників, літератури, меблів.
 Наявність навчальних матеріалів з предмета (програми, тексти контрольних робіт, матеріали для проведення тематичних оцінювань тощо).
Наявність методичних рекомендацій, розробок уроків та позакласних заходів.
 Наявність матеріалів для позакласної роботи з предмета (матеріали про прове­дення вечорів, олімпіад, конкурсів, занять гуртків тощо).
 Естетичне оформлення кабінету. Доцільність експозицій кабінету.    Матеріали з техніки безпеки.
Вплив навчального кабінету на результативність навчально-виховного процесу в   школі (на основі вивчення уроків та позакласних заходів, співбесіди з учнями та вчителями)

Кабінет іноземної мови —
творча лабораторія вчителя

Навчальний кабінет і його основні завдання

          Сучасна школа  покликана освою­вати нові організаційні форми навчально-виховного процесу, які б сприяли:
• швидкому і активному засвоєнню учнями необ­хідної наукової інформації;
•  створенню оптимальних умов для навчально-пізнавальної діяльності;
• вихованню духовності особистості.
            Ефективність навчання залежить від багатьох ком­понентів: майстерності вчителя, методів навчання, забезпеченості уроку технічними засобами навчання, змісту програм, навчального обладнання, засобів уп­равління навчальним процесом.
               Навчання предмета буде успішним, якщо в учи­теля є можливість пояснювати новий матеріал, ви­користовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимально комплексне використання всіх засобів навчального обладнання, що зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень учнів.
У сучасній науково-педагогічній літературі даєть­ся таке визначення навчального кабінету — це єдина, органічно зв'язана система навчального обладнання, змонтована в окремому приміщенні, оформлена від­повідно до вимог наукової організації праці вчителя й учня, яка забезпечує високий рівень викладання предмета.         
           Головним завданням кабінету іноземної мови є організація освітньо-виховної, методичної, науково-пошукової роботи учнів, учителів, узагальнення і поширення надбань педагогічного досвіду.
           Кабінет іноземної мови відповідно до покладених на нього завдань:
• організовує підвищення науко­во-методичного рівня вчителів, учнів, приділяючи особливу увагу вчителям, які ведуть фа­культативні заняття, гуртки, лекторії тощо;
•    забезпечує використання вчи­телями сучасних педагогічних засобів навчання (мультимедій­них проекторів, інтерактивних дошок, електронних педагогіч­них засобів навчального при­значення);
•     проводить семінари, практику­ми, лекції, групові та індиві­дуальні консультації;
•  надає допомогу керівникам (ак­тиву) дитячих об'єднань, гуртків тощо в організації позакласної роботи;           
•   спрямовує роботу учнівських об'єднань (гуртків) на поглиб­лення знань про культурно-іс­торичний цілях розвитку ук­раїнського народу і народів, мо­ви яких вивчаються; проводить за проханням учи­телів і учнів екскурсійні огляди, лекторії тощо; надає методичну допомогу тим, хто підвищує свій теоретико-практичний рівень шляхом са­моосвіти;
•   організовує роботу пошукових груп та узагальнює їх досвід;
• поширює кращий педагогічний досвід роботи через семінари-практикуми, огляди-виставки пошукових матеріалів, виступи-звіти творчих об'єднань і колективів, огляди-читання, конференції, місцеве радіомовлення, пресу тощо;
•   спільно з відповідними органа­ми управління закладу, учнів­ського самоврядування координує роботу з пропаганди знань серед дітей і учнівської молоді.

Комментариев нет:

Отправить комментарий