Мовний табір

Положення про роботу «Мовного табору»

1. Загальне положення Шкільний літній «мовний табір» працює у гімназії на кафедрах української та іноземної філології з метою створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості; формування покоління, здатного навчатися впродовж життя; підтримка і стимулювання інтелектуально й творчо обдарованих учнів; поліпшення їх культурологічної та мовної підготовки в рамках філологічного профілю , а також для розвитку ключових компетентностей учнів Цільова стратегія проекту: актуалізація активної творчої діяльності учнів гімназії в рамках мовного табору, організація конкретної співпраці учнів гімназії філологічного профілю та вчителів української, російської та іноземних мов (англійської та німецької). Завдання роботи «Мовного табору» удосконалення професійної майстерності вчителів через підготовку, організацію та проведення інтерактивних та групових занять та заходів для учнів філологічного профілю; залучення колег в творчу діяльність, підвищення мотивації щодо вивчення інноваційних питань педагогіки та психології ф межах філологічних дисциплін; виявлення творчих та інноваційних резервів у вчителів, які мають творчі здібності, прагнуть до поглибленого вивчення певних питань в освітньої галузі організація творчої діяльності під час літньої практики учнів гімназії філологічного профілю; заохочення учнів до вивчення мов понад вимог шкільної програми; створення проектів мовної тематики; методична співпраця вчителів мовників та обмін інноваційними методиками вивчення та вдосконалення мов; розвиток мовленнєвої та комунікативної компетентностей , пізнавальних навичок, критичного мислення, сфер комунікацій; формування вмінь самостійно конструювати свої знання, вміння орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі; підвищення мотивації щодо навчальної діяльності засобами нестандартних завдань та творчої самореалізації учнів. 2. Організація та порядок роботи «Мовного табору» «Мовний табір» працює відповідно до плану роботи гімназії у період літньо навчальної практики за Студіями : «Українська мова»; «Англійська мова»; «Німецька мова» та «Російська мова». План підготовки і проведення занять, засідань затверджується на засіданні кафедр з української та іноземної філології гімназії не пізніше, ніж за два тижні до початку їх проведення. Керівниками «Мовного табору» виступають творчі вчителі, якими є керівники кафедр . Задіяними вчителями гімназії щодо організації роботи студій є: усі вчителі, що викладають предмет чи групи дисциплін освітньої галузі філологічних дисциплін; психолог гімназії, гості гімназії, які є носіями оригінальних мов (англійської, німецької та російської). В межах роботи «Мовного табору» можуть проводитися: індивідуальні консультації; нетрадиційні заняття з учнями філологічного профілю; міжстудійні конкурси та засідання круглих столів, конференції тощо; заходи із залученням гостей гімназії, які є носіями оригінальних мов(англійської, німецької та російської). Робота має супроводжуватися різноманітною науковою інформацією, яка знаходиться в різноманітних приміщеннях гімназії та із залученням інтерактивних засобів навчання. За підсумками роботи «Мовного табору» може бути проведений захист «Мовних портфоліо» учнів. За підсумками роботи «Мовного табору» науково-методична кафедра може прийняти рішення щодо відзнаки роботи творчих вчителів гімназії грамотами. По закінченню роботи «Мовного табору» на засіданні предметної кафедри проводиться аналіз роботи Студій, проведених заходів та занять в ході роботи . За підсумками роботи «Мовного табору» заступник директора з НВР видає наказ.









Літній «Мовний табір» - це перспектива та можливість.
«Зібратися разом – це початок,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх!»

Генрі Форд

       Шкільний  літній «Мовний табір» працює у Веселівській районній різнопрофільній  гімназії з метою створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості; формування покоління, здатного навчатися впродовж життя; підтримка і стимулювання інтелектуально й творчо обдарованих учнів. Цільова стратегія нашого  літнього мовного табору: актуалізація активної творчої діяльності учнів гімназії в рамках мовного табору, організація співпраці учнів гімназії та вчителів іноземної  мови.
        Завдання роботи «Мовного табору» полягали:
·        заохочення учнів до вивчення мов понад вимог шкільної програми;
·        створення проектів мовної тематики;
·        методична співпраця вчителів мовників та обмін інноваційними методиками вивчення та вдосконалення мов;
·        розвиток мовленнєвої та комунікативної компетентностей , пізнавальних навичок, критичного мислення, сфер комунікацій;
·        формування вмінь самостійно конструювати свої знання, вміння орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі;
·        підвищення мотивації щодо навчальної діяльності засобами нестандартних завдань та творчої самореалізації учнів.
        «Мовний табір» працював відповідно до плану роботи у період літньо навчальної практики. З 2 по 12 червня 2015 року у нашій гімназії   працював літній мовний табір «Hello Friends»    
         Головним завданням нашого мовного табору «Hello Friends»    
вбачаємо покращення мовного рівня учнів, розвиток лідерських навичок, ознайомлення з культурними традиціями країн світу та сприяння міжнаціональній дружбі. В програму включено заняття іноземними мовами із застосуванням інноваційних методик та сучасного науково-методичного забезпечення, ігри та спортивні заходи, екскурсії, конкурси та майстер-класи з арттерапії. Тривалість перебування дітей – з 8 до 12 години. Отже,  діти спілкувалися, відпочивали, вивчали нове винятково іноземною мовою!
            Відпочинок  дітей поєднувався зі спеціально розробленими програмами вивчення іноземної мови. Саме тому  в нашому таборі  діти не тільки підвищили рівень своїх знань мови, а  й  провели захоплюючий час  у цікавих місцях, зустріли  нових друзів.
            У  межах роботи «Мовного табору»  проводилися:
тематичні подорожі; проектні заняття за віковими категоріями; лексичні та рухливі  ігри; вікторини та інсценування улюблених англомовних казок;
індивідуальні консультації; нетрадиційні заняття з  дітьми;
міжстудійні конкурси та засідання круглих столів, конференції тощо;
заходи із залученням гостей гімназії, які є носіями оригінальних мов.
         Робота супроводжувалася різноманітною науковою інформацією, яка знаходиться в різноманітних приміщеннях гімназії та із залученням інтерактивних засобів навчання. Активності були різноманітні. Діти весь час були в русі та зайняті. Територія гімназії  має спеціальні місця для гри в теніс, гри в баскетбол, гри у волейбол  та футбол.
        За підсумками роботи «Мовного табору» була проведена заключна лінійка, нагороджено дітей табору дипломами та  сувенірами.
        Літній мовний табір – це чудова нагода пірнути у світ англійської мови та творчих майстер-класів.
      Літній мовний табір – це Ваша впевненість, що дитина під наглядом, їй цікаво і весело, вона з користю проводить літні канікули!
        Чекаємо на нові зустрічі! Веселих Вам, діти, літніх канікул!
Керівник мовного табору  вчитель англійської мови  Наталія Володимирівна.


Комментариев нет:

Отправить комментарий