У житті людей протягом багатьох сторіч збір врожаю є особливим періодом, який відзначається щедро накритими столами і словами подяки. Такі урочистості - це прекрасна можливість показати дітям, звідки взагалі береться наша повсякденна їжа.
Цього року хліб став головною темою в роботі благодійної організації «Християнська допомога» (Christian Aid) в Англії. Тут на спеціальних зустрічах та презентаціях усім бажаючим надається необхідна допомога, з пропозицією учням початкової школи поміркувати над тим, якою важливою є присутність хліба в нашому раціоні. Для наочності не забувають згадати і про те, що щодня у Великобританії продається більше 12-ти мільйонів буханок хліба.
Учням радять задуматися про життя молодого хлопця на ім'я Нойпок, що живе в Південному Судані. Кілька років тому він, рятуючи життя, покинув рідні місця, де вирувала громадянська війна, а потім після здобуття незалежності регіону, повернувся додому з великим бажанням стати пекарем. Він наполегливо працював, поки не побудував велику глиняну піч і зараз він щодня випікає 600 буханок хліба, якими годує всю громаду. Пекарська праця допомогла йому повернути радість і повноту життя.
Втім, чому б не спробувати спекти хліб прямо в класі? Для цього достатньо взяти найпростіший рецепт. Непогано б організувати благодійну акцію, де представити дитячу випічку, а можна просто поїхати з дітьми в місцеву пекарню, щоб поспостерігати за технологією виробництва хлібобулочних виробів.
Може бути вельми корисним детально вивчити з дітьми види хліба, що виготовляються в різних країнах світу. Наприклад, індійські коржики «наан», іспанські плоскі маїсові коржі «тортильяс» або італійський білих хліб «чіабатта». Поцікавтеся, скільки видів хліба зможуть назвати ваші учні і чи знають вони про його походження?
Така організація роботи з дітьми забезпечить їм розуміння традицій різних фестивалів в більшості країн світу, присвячених врожаю. Гарним доповненням після тематичної бесіди про врожай з дітьми та відповідей на питання може стати дитяча творча робота. Наприклад, запропонуйте своїм учням написати повідомлення в шкільну газету про те, як пройшло свято врожаю в їх школі.
Якщо ви плануєте розповісти дітям про єврейське свято збору врожаю, яке називається «суккот» або «свято Кучок», яке у 2014 році розпочнеться 8 жовтня і триватиме цілих сім днів, то непогано б пояснити його значення наочно в ігровій формі. Для цього побудуйте в класі сукке - куреня (шатер, хатину), використовуючи щільний папір, прутики і листя. Прикрасьте його малюнками фруктів і овочів і дайте учням можливість у ній просто посидіти і перекусити хлібом під час змін між уроками.
Чому б з вашими учнями не згадати, що народні пісні - це ключова складова будь-якого свята врожаю. Ви, безсумнівно, переконайтеся, що існує величезна різноманітність музичних пропозицій на цю тему у всіх народів світу. Вивчіть з дітьми пару нових пісень, а заодно, буде корисно навчити їх тому, як правильно розігрівати голосові зв'язки, щоб уникнути перенапруги.
Буде виправдано, якщо при підготовці до Дня врожаю в школі ви використаєте відео, наприклад з YouTube, в якості додаткового стимулу для дискусії з дітьми про постачання продуктів харчування, про їх імпорт та експорт, а також про купівельну етику, так зване, «етичне споживання».
Поцікавтеся, що учні розуміють під цим терміном, які пільги, на їх думку, існують для певних категорій людей і в чому проявляється екологічна чистота і «етичність» того чи іншого продукту? Чи існують які-небудь бар'єри для етичних покупок? А в якості домашнього творчого завдання діти можуть зробити свої власні короткі відео-презентації на тему врожаю, а також провести невелике дослідження того, якими шляхами їжа «добиралася» до них в холодильник і на обідній стіл.
Сьогодні в Англії в рамках навчальної програми «Grain Chain» розроблені різного роду педагогічні рекомендації, що дозволяють розповісти дітям про життя зерна, починаючи від вирощування його на полях, до потрапляння страв з різних круп до них в тарілку.
У роботі зі школярами пропонується проаналізувати умови навколишнього середовища, необхідні для посадки, вирощування та збору врожаю. Є також рекомендації для учнів початкової школи про виробництво борошна. Всі вони спонукають дітей поміркувати над тим, звідки до нас приходить наша їжа. Зараз, коли в Англії впроваджені нові навчальні плани, в яких на всіх ключових етапах обов'язковим пунктом є тематика продуктів харчування, такі освітні програми максимально вдосконалені.
І, нарешті, вчителю в організації роботи з дітьми по темі врожаю, неодмінно допоможуть різні Інтернет-ресурси, наприклад, такі як Twinkl і Seeme, що пропонують наочні посібники та цікаві творчі ідеї.
А в довершення святкування Дня врожаю можна зробити з учнями красиві осінні гірлянди і прикрасити ними шкільний актовий зал або свій клас.
Цього року хліб став головною темою в роботі благодійної організації «Християнська допомога» (Christian Aid) в Англії. Тут на спеціальних зустрічах та презентаціях усім бажаючим надається необхідна допомога, з пропозицією учням початкової школи поміркувати над тим, якою важливою є присутність хліба в нашому раціоні. Для наочності не забувають згадати і про те, що щодня у Великобританії продається більше 12-ти мільйонів буханок хліба.
Учням радять задуматися про життя молодого хлопця на ім'я Нойпок, що живе в Південному Судані. Кілька років тому він, рятуючи життя, покинув рідні місця, де вирувала громадянська війна, а потім після здобуття незалежності регіону, повернувся додому з великим бажанням стати пекарем. Він наполегливо працював, поки не побудував велику глиняну піч і зараз він щодня випікає 600 буханок хліба, якими годує всю громаду. Пекарська праця допомогла йому повернути радість і повноту життя.
Втім, чому б не спробувати спекти хліб прямо в класі? Для цього достатньо взяти найпростіший рецепт. Непогано б організувати благодійну акцію, де представити дитячу випічку, а можна просто поїхати з дітьми в місцеву пекарню, щоб поспостерігати за технологією виробництва хлібобулочних виробів.
Може бути вельми корисним детально вивчити з дітьми види хліба, що виготовляються в різних країнах світу. Наприклад, індійські коржики «наан», іспанські плоскі маїсові коржі «тортильяс» або італійський білих хліб «чіабатта». Поцікавтеся, скільки видів хліба зможуть назвати ваші учні і чи знають вони про його походження?
Така організація роботи з дітьми забезпечить їм розуміння традицій різних фестивалів в більшості країн світу, присвячених врожаю. Гарним доповненням після тематичної бесіди про врожай з дітьми та відповідей на питання може стати дитяча творча робота. Наприклад, запропонуйте своїм учням написати повідомлення в шкільну газету про те, як пройшло свято врожаю в їх школі.
Якщо ви плануєте розповісти дітям про єврейське свято збору врожаю, яке називається «суккот» або «свято Кучок», яке у 2014 році розпочнеться 8 жовтня і триватиме цілих сім днів, то непогано б пояснити його значення наочно в ігровій формі. Для цього побудуйте в класі сукке - куреня (шатер, хатину), використовуючи щільний папір, прутики і листя. Прикрасьте його малюнками фруктів і овочів і дайте учням можливість у ній просто посидіти і перекусити хлібом під час змін між уроками.
Чому б з вашими учнями не згадати, що народні пісні - це ключова складова будь-якого свята врожаю. Ви, безсумнівно, переконайтеся, що існує величезна різноманітність музичних пропозицій на цю тему у всіх народів світу. Вивчіть з дітьми пару нових пісень, а заодно, буде корисно навчити їх тому, як правильно розігрівати голосові зв'язки, щоб уникнути перенапруги.
Буде виправдано, якщо при підготовці до Дня врожаю в школі ви використаєте відео, наприклад з YouTube, в якості додаткового стимулу для дискусії з дітьми про постачання продуктів харчування, про їх імпорт та експорт, а також про купівельну етику, так зване, «етичне споживання».
Поцікавтеся, що учні розуміють під цим терміном, які пільги, на їх думку, існують для певних категорій людей і в чому проявляється екологічна чистота і «етичність» того чи іншого продукту? Чи існують які-небудь бар'єри для етичних покупок? А в якості домашнього творчого завдання діти можуть зробити свої власні короткі відео-презентації на тему врожаю, а також провести невелике дослідження того, якими шляхами їжа «добиралася» до них в холодильник і на обідній стіл.
Сьогодні в Англії в рамках навчальної програми «Grain Chain» розроблені різного роду педагогічні рекомендації, що дозволяють розповісти дітям про життя зерна, починаючи від вирощування його на полях, до потрапляння страв з різних круп до них в тарілку.
У роботі зі школярами пропонується проаналізувати умови навколишнього середовища, необхідні для посадки, вирощування та збору врожаю. Є також рекомендації для учнів початкової школи про виробництво борошна. Всі вони спонукають дітей поміркувати над тим, звідки до нас приходить наша їжа. Зараз, коли в Англії впроваджені нові навчальні плани, в яких на всіх ключових етапах обов'язковим пунктом є тематика продуктів харчування, такі освітні програми максимально вдосконалені.
І, нарешті, вчителю в організації роботи з дітьми по темі врожаю, неодмінно допоможуть різні Інтернет-ресурси, наприклад, такі як Twinkl і Seeme, що пропонують наочні посібники та цікаві творчі ідеї.
А в довершення святкування Дня врожаю можна зробити з учнями красиві осінні гірлянди і прикрасити ними шкільний актовий зал або свій клас.
Комментариев нет:
Отправить комментарий